Lidmaatschap NHV

Heb je interesse in lidmaatschap van de Nederlandse Hoedenvereniging? Meld je dan aan als lid. Lees voor aanmelding de Statuten en het Huishoudelijk Reglement van de NHV door.

• Het lidmaatschap kost € 70,00 per jaar
  • Studenten aan het HMC College of Sint Lucas College in Nederland krijgen een korting van 50% op het lidmaatschap tijdens hun studietijd.
  • Voor verzending van Hatlines buiten Nederland betalen leden een extra tegemoetkoming in de verzendkosten van € 10,00.
  • Kies je voor een Engelstalige Hatlines kijk dan hier.

Als lid ontvang je

Verder ontvang je automatisch hoed-gerelateerde informatiezaken of mailing vanuit de Vereniging.

Een lidmaatschap kan per kwartaal worden aangegaan en wordt na afloop van het kalenderjaar automatisch per jaar verlengd.

Beëindiging van het lidmaatschap dient schriftelijk of per e-mail, uiterlijk 1 maand voorafgaand aan het nieuwe kalenderjaar (vóór 1 december) op de ledenadministratie te zijn ontvangen. Je krijgt hiervan een bevestiging.

Je aanmelding is compleet zodra je aanmelding en betaling binnen zijn. Mocht je verder nog vragen hebben over het lidmaatschap dan kan je contact opnemen met de penningmeester via e-mailadres penningmeester@nederlandsehoedenvereniging.nl

Bankgegevens

Bank:  ING 94 386 29