Fotoshoot

Door Martin Smit

Tijdens de Hoedendag is fotograaf Martin Smit aanwezig. Ook hiervoor kun je je inschrijven. Deze fotograaf heeft ook de foto’s voor het wedstrijdboekje gemaakt. Hij maakt 3 bewerkte digitale foto’s op één van “onze” modellen. Ben er snel bij, want dit is een unieke kans. (1 sessie per persoon, maximaal 3 hoeden)

Wie is Martin
Fotograaf Martin Smit heeft een passie voor portretfotografie en heeft dit jaar ook alle wedstrijdhoeden
prachtig op de foto gezet. Hij komt speciaal naar de Hoedendag voor het fotograferen van jouw mooiste
hoed. Er is een model aanwezig om je hoed zo mooi mogelijk uit te laten komen en waar dan maximaal
drie foto’s van worden gemaakt, dit mogen ook drie verschillende hoeden zijn. De foto’s worden
nabewerkt digitaal geleverd.

Zie voor zijn werk ook zijn website

Zelf meenemen:

• Je eigen hoeden of fascinators

Kosten:

De kosten voor deze workshop bedragen € 27,50 dit is inclusief nabewerken.

Aantal deelnemers:

Martin is de hele dag aanwezig. Aan de workshop kunnen maximaal 40 personen deelnemen.